Přejít na navigaci (přeskočit obsah)

AKTUALITY

Tisková zpráva - Republikou projede speciální ledový kamion
22. 8. 2008

Ledový kamion, ve kterém se uskuteční velkolepá netradiční roadshow Heineken Extra Cold Experience, zavítá v České republice do pěti velkých měst (Praha - 30. 8., Hradec Králové - 1. 9., Brno - 3. 9., Ostrava - 5. 9. a Zlín - 7. 9.). Extra Cold Heineken, extra ledové pivo značky Heineken, si zájemci mohou v rámci této roadshow sami načepovat v ledovém baru, který je součástí kamionu.

 

Připravena je i řada netradičních soutěží, například ve vysekávání různých tvarů z ledu, zájemci se mohou nechat uzavřít do velkého průhledného boxu a ve „vánici“ chytat výherní „vločky“, atraktivní jistě bude také jízda na snowboardovém simulátoru.

Heinken Extra Cold Experience návštěvníkům přinese netradiční zážitek. Budou postupně vpouštěni do ledového kamionu, kde projdou různými fázemi ochlazování - až dokud nevstoupí do ledového baru, ve kterém bude -8 °C. Stoprocentně poznají rozdíl mezi venkovní teplotou a chladem uvnitř - na vlastní kůži pocítí, při jak nízké teplotě je v kamionu pivo čepováno. Extra Cold Heineken je nový způsob servírování a podávání klasického prémiového piva Heineken - a to při výrazně nižší teplotě, než je zvykem. Díky tomu, že je Heineken zchlazen na 2 stupně Celsia a navíc je čepován ze speciální nachlazené pípy do namražených sklenic, je jeho chuť jemnější a intenzivnější. Současně je mírně potlačena jeho hořkost, přičemž vynikne unikátní vůně a snadněji se pije. Nízká teplota a namražená sklenice je kombinace, která zaručuje skvělé osvěžení a vychlazený i ten poslední doušek piva.

Zatímco venku rtuť teploměru vyšplhá vysoko nad nulu, v ledovém baru, kde z pípy poteče pivo Heineken, bude teplota skutečně pod bodem mrazu. U vchodu do „ledového kamionu“ si návštěvníci obléknou zimní bundu, dostanou i ušanku, také namraženou sklenici Heineken. Postupně projdou kamionem až k  jedinečnému ledovému baru, kde si mohou pivo sami načepovat, nebo jim ho načepuje hosteska - a rozjede se vizuální a hudební show… Tuto možnost však bude mít v každém městě (kvůli zachování kvality ledu) exkluzivně jen 350 osob.

Kapacita je sice omezena, nicméně nikdo nemusí mít předem strach, že se do baru nedostane. Každý má totiž stejnou šanci, takže předem není nic ztraceno. Stačí vyhrát v některé z četných soutěží, které jsou v rámci akce přímo na místě pořádány. Jednou z možností je nechat se zavřít v průhledném velkém boxu, ve kterém se spustí „sněhová vánice“. Úkolem soutěžícího bude ve velmi husté vánici polapit co nejvíce „vloček“, které jsou nositeli výher. Další soutěží bude jízda na snowboardovém simulátoru – v daných časových rámcích vždy zvítězí ten, kdo se na něm udrží nejdéle. Kdo bude chtít vstoupit do kamionu nebo vyhrát některou z dalších cen, může se zúčastnit i soutěže v otesání dárku, který je zamražen do ledu.

Návštěvníci si budou moci pořídit i památku na tento netradiční zážitek - stačí, když se nechají ve fotozóně se svým Heinekenem v ruce vyfotit – a to například se šerpou při výstupu na Mount Everest, na koncertě Rolling Stones, případně po boku slavných celebrit. Zájemci si budou moci vybrat libovolné pozadí.

Vstup do ledového baru bude možné vyhrát nejen v některé z uvedených soutěží, ale rovněž v rámci promo akce, která se v každém městě uskuteční vždy týden před zahájením roadshow. Hostesky ve vybraných barech a klubech budou hosty vybízet k ochutnání piva značky Heineken. Pokud si zákazník toto pivo koupí, dostane stírací los s kódem, který zašle SMS zprávou. Ihned tak zjistí, jestli vyhrál vstup do „ledového kamionu“. Hostesky budou v ulicích měst chodit i v den konání roadshow. Budou zvát obyvatele k návštěvě akce a předávat jim letáky, které obsahují detailnější informace o tomto unikátním projektu.

Dodejme, že ledový kamion vyrazil na svou cestu již 6. května z Holandska a svou jízdu po více než deseti zemích zakončí v listopadu až v jižní Americe.

  skenovat0001_1

© Pivní Obzor 2007 - 2024 | Provozováno na RS MAXSOFT