Přejít na navigaci (přeskočit obsah)

AKTUALITY

Pivovar Holba má za sebou úspěšné léto
6. 9. 2013
t
I když bylo poměrně krátké, prodalo se více piva než loni.

(Hanušovice, 6. září 2013) K nejúspěšnějším měsícům patřil červenec a srpen, kdy Holba prodala téměř 80 tisíc hl piva. Letní odbyt od května do srpna dosáhl 147 000 hl a loňský výsledek překročil o celých 2000 hl. Nástup teplého počasí v květnu sice sliboval dlouhé léto, ale opak byl pravdou, a v červnu navíc řadu oblastí postihly povodně. „ Zvýšení prodeje nastartoval až červenec, kdy pivovar opouštělo až 2 200 hl piva denně. Navýšení se týkalo všech stupňovitostí i obalů. Výrazně se letos zvýšila poptávka také  po Holbě, stáčené do PET lahví,“ říká ředitel pivovaru Holba a hned dodává: „Stále  je vnímáme jako doplňkový obal, vhodný na příležitostné pití na letních párty nebo třeba na dovolené. Dobře si vede také Holba v lahvích, se kterou je možné až do září soutěžit o zahradní bazén či pivo na celý rok zdarma. „Soutěž přináší výhodný nákup s možností získat lákavou výhru, což se pozitivně promítá do prodejů,“ vyjadřuje Vladimír Zíka. Holba v létě rozšířila sortiment značky o ochucené pivo Holba Brusinka s mátou, které nabídla v sudech. Ihned po uvedení na trh se stalo spolu s Holbou Kvasničákem a Šerákem zahrádkovou „jedničkou“. Rostla i konzumace nealkoholické Holby Free, kterého se v létě prodávalo až o třetinu více než loni. 

Dalším zpestřením sortimentu značky je extra silný 18 stupňový  speciál Holba Strong.  Pivovar  ho vyrábí v omezeném množství a v restauracích s Holbou na čepu je k dispozici od 1. září.

Tisková zpráva pivovaru

  skenovat0001_1

© Pivní Obzor 2007 - 2024 | Provozováno na RS MAXSOFT