Přejít na navigaci (přeskočit obsah)

AKTUALITY

V Zubru stočí 2tisící hektolitr ochuceného piva.
10. 7. 2012
t
Kromě sudů a klasických lahví bude nově k dispozici také v PET lahvích. Ochucené pivo Zubr YUZU&Limeta je na trhu 2 měsíce a jeho odbyt 2 tisíce hl potvrzuje velký ohlas konzumentů, kteří novinku přijali s nadšením. Jde o mimořádně osvěžující pivo s příchutí citrusového ovoce s nízkým, dvouprocentním obsahem akoholu.

V pátek 13. července sjedou z plnících linek pivovaru Zubr první PET lahve s ochuceným pivem, které se ihned poté ukáží v nabídce obchodní sítě. „Stále rostoucí  poptávka předčila naše očekávání a jsme připraveni na ni reagovat. Proto rozšiřujeme sortiment obalů v podstatě na všechny dostupné také pro Zubr YUZU.  Dnes je k dispozici nejen v klasických, ale také v PET lahvích i sudech a za 3 týdny se objeví první plechovky,“ říká k úspěchu ochuceného piva Tomáš Pluháček, ředitel pivovaru Zubr a dodává:
„ Poté budou moci mít ochuceného Zubra konzumenti kdekoli a kdykoli.“ PET lahve v Zubru vnímají jako doplňkové, jednorázové  balení, ideální pro běžnou domácí konzumaci nebo na cesty.
Z  průzkumu pivovaru ZUBR, zaměřeného na nový produkt vyplývá, že konzumenti oceňují nejen dobře vyladěnou ovocnou chuť piva spolu s osvěžujícím účinkem, ale také nízký obsah alkoholu. Důležité je i to, že pivo nebudí chuťový dojem pivní limonády, není sladké ani příliš aromatické.
Ochucené pivo Zubr YUZU&Limeta je absolutní novinkou v sortimentu a úspěšně aspiruje na „skokana“ roku. Jeho chuť si vybrali sami konzumenti při testování novinky. Tu pak spolu s celkovým charakterem doladili pivovarníci a prodeje potvrzují, že úspěšně. Jde o typicky zahrádkové pití, ideální právě pro letní období. Pivovar ho dodává do gastro a obchodních sítě v celé republice.

Tisková zpráva pivovaru
  skenovat0001_1

© Pivní Obzor 2007 - 2024 | Provozováno na RS MAXSOFT