AKTUALITY
Pivovar Krušovice pořádá první pivní referendum
18. 5. 2011
t
Vyráží s pořádnou krušovickou Desítkou a Dvanáctkou přímo za českými pivaři s otázkou „Chutnají vám nové Krušovice?“ Královský pivovar Krušovice se rozhodl jít s kůží na trh a prověřit chuť nových přírůstků svého pivního portfolia přímo milovníky piva. Pivovar v uplynulém roce přestal vařit krušovické Světlé a krušovický Ležák a za asistence původního sládka pivovaru Václava Klouba uvařil pořádnou krušovickou Desítku a Dvanáctku. Navrátil se tím k původní krušovické receptuře tolik oblíbené pivaři. Aby spotřebitelům svá nová piva představil a získal od nich tolik potřebnou zpětnou vazbu, rozhodl se pivovar vyjet přímo za nimi do českým měst, městeček a obcí. Milovníci piva tak budou moci na 300 místech v Čechách vyzkoušet krušovickou Desítku i Dvanáctku a zároveň odpovědět na otázku „Chutnají vám nové Krušovice?“. Výsledky referenda budou vyhodnoceny a zveřejněny v červenci letošního roku. |
„Když jsme na jaře uváděli na trh naši novou Dvanáctku, s napětím jsme očekávali, jak ji naši zákazníci přijmou. Novou recepturu jsme totiž vyvíjeli hlavně proto, že si to přáli naši spotřebitelé,“ říká Jiří Imrýšek, marketingový ředitel Heineken Česká republika, a doplňuje: „Abychom jim dali příležitost se k nové chuti vyjádřit, rozhodli jsme se vyhlásit pivní referendum. Samozřejmě chceme při této příležitosti veřejnosti naše nová piva i představit.“ Spotřebitelé budou moci ochutnat a vyjádřit se jak k nové Dvanáctce, tak i k nové Desítce, již pivovar přivedl na svět už vloni.
Referendum bude probíhat po dobu 30 dní. Čtyři speciální týmy vybavené historickými auty a cisternami vyrazily na cestu 16. května a jako první navštívily Vlašim, Velkou Dobrou , Odolenou Vodu a Prahu 1. Pak pokračují po ochutnávkové trase naplánované po 300 českých městech a vesnicích až do 14. června. Krušovice jsou připraveny dát českým pivařům ochutnat až 300 000 piv v ochutnávkových třetinkových kelímcích Ti mohou vhozením kelímku do hlasovacího zařízení vyjádřit svůj názor na chuť nové Desítky či Dvanáctky. Výsledky hlasování bude také odborně zjišťovat a zpracovávat výzkumná agentura Millward Brown. Po skončení referenda se s výsledky budou moci seznámit všichni milovníci piva na webových stránkách www.KrusovickeReferendum.cz. Široká veřejnost pak bude informována i prostřednictvím speciálního televizního spotu.
Pořádání Krušovického referenda provází marketingová kampaň, která odstartovala 9. května. Jednou z jejích hlavních tváří je herec Leoš Noha. Ten se představí v reklamním spotu jako ostřílený český pivař nebo v on-line soutěži jako štamgast, který si nechává natočit virtuální pivo. Ve spotu vystupují také krušovičtí sládci Tomáš Kosmák a Václav Kloub a další zaměstnanci společnosti. Poprvé si v krušovické reklamě zahraje i samotný krušovický pivovar. U příležitosti referenda byly připraveny nové webové stránky. Na adrese www.krusovickereferendum.cz je umístěn kalendář a mapa akcí, aktuality a soutěž „Natoč si pořádné krušovické“, v níž lze vyhrát pivní servis s historickou cisternou, sud piva a další pivní ceny.
Zdroj: blesk.cz
18. 5. 2011
t
Vyráží s pořádnou krušovickou Desítkou a Dvanáctkou přímo za českými pivaři s otázkou „Chutnají vám nové Krušovice?“ Královský pivovar Krušovice se rozhodl jít s kůží na trh a prověřit chuť nových přírůstků svého pivního portfolia přímo milovníky piva. Pivovar v uplynulém roce přestal vařit krušovické Světlé a krušovický Ležák a za asistence původního sládka pivovaru Václava Klouba uvařil pořádnou krušovickou Desítku a Dvanáctku. Navrátil se tím k původní krušovické receptuře tolik oblíbené pivaři. Aby spotřebitelům svá nová piva představil a získal od nich tolik potřebnou zpětnou vazbu, rozhodl se pivovar vyjet přímo za nimi do českým měst, městeček a obcí. Milovníci piva tak budou moci na 300 místech v Čechách vyzkoušet krušovickou Desítku i Dvanáctku a zároveň odpovědět na otázku „Chutnají vám nové Krušovice?“. Výsledky referenda budou vyhodnoceny a zveřejněny v červenci letošního roku. |
„Když jsme na jaře uváděli na trh naši novou Dvanáctku, s napětím jsme očekávali, jak ji naši zákazníci přijmou. Novou recepturu jsme totiž vyvíjeli hlavně proto, že si to přáli naši spotřebitelé,“ říká Jiří Imrýšek, marketingový ředitel Heineken Česká republika, a doplňuje: „Abychom jim dali příležitost se k nové chuti vyjádřit, rozhodli jsme se vyhlásit pivní referendum. Samozřejmě chceme při této příležitosti veřejnosti naše nová piva i představit.“ Spotřebitelé budou moci ochutnat a vyjádřit se jak k nové Dvanáctce, tak i k nové Desítce, již pivovar přivedl na svět už vloni.
Referendum bude probíhat po dobu 30 dní. Čtyři speciální týmy vybavené historickými auty a cisternami vyrazily na cestu 16. května a jako první navštívily Vlašim, Velkou Dobrou , Odolenou Vodu a Prahu 1. Pak pokračují po ochutnávkové trase naplánované po 300 českých městech a vesnicích až do 14. června. Krušovice jsou připraveny dát českým pivařům ochutnat až 300 000 piv v ochutnávkových třetinkových kelímcích Ti mohou vhozením kelímku do hlasovacího zařízení vyjádřit svůj názor na chuť nové Desítky či Dvanáctky. Výsledky hlasování bude také odborně zjišťovat a zpracovávat výzkumná agentura Millward Brown. Po skončení referenda se s výsledky budou moci seznámit všichni milovníci piva na webových stránkách www.KrusovickeReferendum.cz. Široká veřejnost pak bude informována i prostřednictvím speciálního televizního spotu.
Pořádání Krušovického referenda provází marketingová kampaň, která odstartovala 9. května. Jednou z jejích hlavních tváří je herec Leoš Noha. Ten se představí v reklamním spotu jako ostřílený český pivař nebo v on-line soutěži jako štamgast, který si nechává natočit virtuální pivo. Ve spotu vystupují také krušovičtí sládci Tomáš Kosmák a Václav Kloub a další zaměstnanci společnosti. Poprvé si v krušovické reklamě zahraje i samotný krušovický pivovar. U příležitosti referenda byly připraveny nové webové stránky. Na adrese www.krusovickereferendum.cz je umístěn kalendář a mapa akcí, aktuality a soutěž „Natoč si pořádné krušovické“, v níž lze vyhrát pivní servis s historickou cisternou, sud piva a další pivní ceny.
Zdroj: blesk.cz
AKTUALITY
4. 10. 2022 Němý Medvěd v Brlohu
14. 9. 2022 Pivovar Hylváty
1. 9. 2022 Pivovar Mikuláš
14. 7. 2022 U Poupěte navazují na slávu největšího pivovaru v Brně
12. 7. 2022 Změna v Krnově, která má říz, z bývalého kluziště bude pivovar
5. 6. 2022 Pivovar Tahoun
27. 5. 2022 Drink For Ukraine
27. 5. 2022 Červnový festival Pivo na Náplavce představí přes 50 minipivovarů
25. 5. 2022 Nový Vinohradský pivovar
23. 5. 2022 Albert Michler Akciový Pivovar
NOVÉ KOMENTÁŘE
- 25.04.2024 12:26 Hello, im noob :)...
- 18.03.2024 19:59 FlipBooks are a great addition to any passive income strategy. Becau...
- 18.03.2024 19:59 FlipBooks are a great addition to any passive income strategy. Becau...
- 18.03.2024 19:59 FlipBooks are a great addition to any passive income strategy. Becau...
- 18.03.2024 19:59 FlipBooks are a great addition to any passive income strategy. Becau...
- 14.03.2024 20:29 Jak by se dala zjisti pravost etikety ? nedavno jsem jednu sehnal ale...
- 20.02.2024 12:17 <Insane>Hack] Unique A.I. App Makes Us $635/Day https://www...
- 9.02.2024 17:19 https://labradoriki.ru/...
- 9.02.2024 05:29 https://sabina-study.ru/...
- 17.11.2023 01:17 Thus clinicians, as well as patients, were misled to expect firm impac...