Přejít na navigaci (přeskočit obsah)

AKTUALITY

Bernard na stráži
1. 11. 2008
t
Rodinný pivovar Bernard nechce čekat, až bude tradiční český ležák vytlačený z pivního trhu, a rozhodl se stát Na stráži proti europivu.

V říjnu byla zahájena kampaň s láhví Bernardu stylizovanou do pozice Hradní stráže. „Snaha dosáhnout vyšších zisků vedla bohužel některé pivovary k hledání úspor i ve výrobě. Tradiční technologii nahradily technologií zjednodušenou, která umožňuje pivo vyrobit levněji a rychleji. Namísto odděleného hlavního kvašení na spilce a zrání v ležáckých tancích se používají zjednodušené výrobní postupy,“ píše se v tiskové zprávě. Kampaň pro Bernard vytvořila reklamní agentura Konektor, její kreativní ředitel Martin Charvát Strategii potvrdil, že kampaň nemá být prvoplánově euroskeptická: „Jde jenom o pivo, europiva jsou masově vyráběná piva, u kterých nehraje regionální tradice žádnou roli.“ I podle tiskového mluvčího Bernardu Zdeňka Mikuláška nejde o „žádný euroskepticismus, chceme jen upozornit na možná rizika globálního podnikání“.

Rodinný pivovar Bernard se také po dvouleté odmlce vrací k reklamní kampani „Svět se zbláznil, držte se“. „Na listopad máme připravený zcela nový reklamní motiv a část billboardových ploch je již vylepena, přesto jsme se nyní rozhodli vrátit ke kampani z roku 2006,“ vysvětluje Stanislav Bernard. Kampaň pivovaru je připravena na listopad.

(zdroj: kurzy.cz)

  skenovat0001_1

© Pivní Obzor 2007 - 2024 | Provozováno na RS MAXSOFT