Přejít na navigaci (přeskočit obsah)

AKTUALITY

Reklama na pivo z Budějovic míří do Barcelony
15. 3. 2010
t
Televizní reklama se nemusí omezit jen na krátký život vyměřený několika desítkami vteřin vysílacího času.

Ilustrační foto

Může cestovat po soutěžích a sbírat ocenění nebo může nastartovat komunikaci s malými zákazníky. Důkazem mohou být reklamy potravinářských firem z Českých Budějovic. Například reklama na pivo Pardál z národního podniku Budějovický Budvar letos ovládla prestižní soutěž Louskáček.

Dva Louskáčky

Televizní spot a reklamní kampaň na pivo značky Pardál získaly dva zlaté Louskáčky ze šesti, které byly uděleny v letošním ročníku prestižní soutěže reklamní kreativity. Televizní spot Pardál se zároveň stal i nejlepším reklamním počinem loňského roku a porota mu udělila Grand Prix.
Budějovický Budvar byl navíc vyhlášen „Klientem roku 2009“, tedy zadavatelem, který nejvíce podporuje původní a originální českou reklamní tvorbu.
Spot realizovala reklamní agentura Kaspen/Jung von Matt. Uspěl v konkurenci 353 přihlášených prací .

Pro jihočeský pivovar je takové uznání reklamních aktivit velmi prestižní záležitostí. „Všechna ocenění považuji za obrovský úspěch pro celý tým, který komunikaci značky Pardál vytváří. Porota byla navíc velmi přísná a letos udělila pouze šest zlatých Louskáčků,“ říká Alena Mazancová, brand manažerka značky Pardál z Budějovického Budvaru.
Soutěž Louskáček je součástí Art Directors Club of Europe Awards a vítězné práce tak automaticky postupují do celoevropské soutěže v Barceloně.
Reklamní kampaně Budějovického Budvaru na značku Pardál byly odbornou veřejností oceňovány již v minulosti. V roce 2007 získala reklamní kampaň „Pardál – Jeden z nás“ stříbrnou Effie 2007 v kategorii A - potraviny a nápoje (odborná porota v této soutěži posuzuje účinnost reklamních spotů) a dále ocenění „Nejlepší malá kampaň“ v soutěži FLEMA 2007 (v této soutěži je hodnoceno inovativní využití médií).

Medaile ze světa

Významným úspěchem byla i stříbrná medaile pro televizní spot z mezinárodního festivalu reklamy a marketingu „Red Apple 2009“ v Moskvě a „Stříbrný bubínek“ na reklamním festivalu ve slovinské Portoroži.
Samotný výrobek – světlé výčepní pivo Pardál – získalo ocenění „Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2008“ v kategorii Pivo (vítězné výrobky vyhlášeny na základě průzkumu mezi spotřebiteli) a stříbrnou medaili v hlasování členů Sdružení přátel piva v roce 2008.
Světlé výčepní pivo značky Pardál bylo na trh v Jihočeském kraji uvedeno 1. března 2007. Jeho vznik byl v českých poměrech zcela unikátní: na jeho vývoji se poprvé zcela zásadním způsobem podíleli samotní budoucí spotřebitelé.

Více než tři sta zkušených českých pivařů se zúčastnilo série řízených degustací, během kterých ladili chuť, barvu, říz, pěnu i další vlastnosti nového piva.
Výsledkem jejich práce se stal Pardál – první pivo vyladěné samotnými pijáky. Pro velký zájem zákazníků se loni v lednu sešli spolutvůrci Pardála podruhé a pomohli vytvořit novou variantu oblíbeného piva určenou pro slavnostnější příležitosti – světlý jedenáctistupňový Pardál Echt.
Během tří let se v České republice prodalo téměř půl milionu hektolitrů piva značky Pardál.

Louskáček je nejprestižnější a nejstarší česká soutěž reklamní kreativity, která vznikla již v roce 1994. Organizuje ji Art Directors Club ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur a Asociací producentů v audiovizi.
O udělení zlatých, stříbrných a bronzových Louskáčků letos rozhodovala 17členná porota, v níž zasedli i zástupci reklamních agentur ze čtyř evropských zemí (Německo, Portugalsko, Dánsko a Slovensko).

Do soutěže bylo letos přihlášeno celkem 353 prací ve dvanácti kategoriích. Dále jsou vyhlašováni vítězové speciálních kategorií Grand Prix (za vůbec nejlepší přihlášenou práci) a Klient roku (pro klienta, který nejvíce podporuje původní a originální českou reklamní kreativitu). Porota se může rozhodnout, zda udělí více Louskáčků v dané kategorii, a vyhrazuje si i právo v dané kategorii Louskáčky neudělit. Více informací najdete na adrese www.louskacek.cz

Zdroj: ceskobudejovicky.denik.cz

  skenovat0001_1

© Pivní Obzor 2007 - 2024 | Provozováno na RS MAXSOFT