AKTUALITY
15. 3. 2010
t
Televizní reklama se nemusí omezit jen na krátký život vyměřený několika desítkami vteřin vysílacího času.
Může cestovat po soutěžích a sbírat ocenění nebo může nastartovat komunikaci s malými zákazníky. Důkazem mohou být reklamy potravinářských firem z Českých Budějovic. Například reklama na pivo Pardál z národního podniku Budějovický Budvar letos ovládla prestižní soutěž Louskáček.
Dva Louskáčky
Televizní spot a reklamní kampaň na pivo značky Pardál získaly dva zlaté Louskáčky ze šesti, které byly uděleny v letošním ročníku prestižní soutěže reklamní kreativity. Televizní spot Pardál se zároveň stal i nejlepším reklamním počinem loňského roku a porota mu udělila Grand Prix.
Budějovický Budvar byl navíc vyhlášen „Klientem roku 2009“, tedy zadavatelem, který nejvíce podporuje původní a originální českou reklamní tvorbu.
Spot realizovala reklamní agentura Kaspen/Jung von Matt. Uspěl v konkurenci 353 přihlášených prací .
Pro jihočeský pivovar je takové uznání reklamních aktivit velmi prestižní záležitostí. „Všechna ocenění považuji za obrovský úspěch pro celý tým, který komunikaci značky Pardál vytváří. Porota byla navíc velmi přísná a letos udělila pouze šest zlatých Louskáčků,“ říká Alena Mazancová, brand manažerka značky Pardál z Budějovického Budvaru.
Soutěž Louskáček je součástí Art Directors Club of Europe Awards a vítězné práce tak automaticky postupují do celoevropské soutěže v Barceloně.
Reklamní kampaně Budějovického Budvaru na značku Pardál byly odbornou veřejností oceňovány již v minulosti. V roce 2007 získala reklamní kampaň „Pardál – Jeden z nás“ stříbrnou Effie 2007 v kategorii A - potraviny a nápoje (odborná porota v této soutěži posuzuje účinnost reklamních spotů) a dále ocenění „Nejlepší malá kampaň“ v soutěži FLEMA 2007 (v této soutěži je hodnoceno inovativní využití médií).
Medaile ze světa
Významným úspěchem byla i stříbrná medaile pro televizní spot z mezinárodního festivalu reklamy a marketingu „Red Apple 2009“ v Moskvě a „Stříbrný bubínek“ na reklamním festivalu ve slovinské Portoroži.
Samotný výrobek – světlé výčepní pivo Pardál – získalo ocenění „Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2008“ v kategorii Pivo (vítězné výrobky vyhlášeny na základě průzkumu mezi spotřebiteli) a stříbrnou medaili v hlasování členů Sdružení přátel piva v roce 2008.
Světlé výčepní pivo značky Pardál bylo na trh v Jihočeském kraji uvedeno 1. března 2007. Jeho vznik byl v českých poměrech zcela unikátní: na jeho vývoji se poprvé zcela zásadním způsobem podíleli samotní budoucí spotřebitelé.
Více než tři sta zkušených českých pivařů se zúčastnilo série řízených degustací, během kterých ladili chuť, barvu, říz, pěnu i další vlastnosti nového piva.
Výsledkem jejich práce se stal Pardál – první pivo vyladěné samotnými pijáky. Pro velký zájem zákazníků se loni v lednu sešli spolutvůrci Pardála podruhé a pomohli vytvořit novou variantu oblíbeného piva určenou pro slavnostnější příležitosti – světlý jedenáctistupňový Pardál Echt.
Během tří let se v České republice prodalo téměř půl milionu hektolitrů piva značky Pardál.
Louskáček je nejprestižnější a nejstarší česká soutěž reklamní kreativity, která vznikla již v roce 1994. Organizuje ji Art Directors Club ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur a Asociací producentů v audiovizi.
O udělení zlatých, stříbrných a bronzových Louskáčků letos rozhodovala 17členná porota, v níž zasedli i zástupci reklamních agentur ze čtyř evropských zemí (Německo, Portugalsko, Dánsko a Slovensko).
Do soutěže bylo letos přihlášeno celkem 353 prací ve dvanácti kategoriích. Dále jsou vyhlašováni vítězové speciálních kategorií Grand Prix (za vůbec nejlepší přihlášenou práci) a Klient roku (pro klienta, který nejvíce podporuje původní a originální českou reklamní kreativitu). Porota se může rozhodnout, zda udělí více Louskáčků v dané kategorii, a vyhrazuje si i právo v dané kategorii Louskáčky neudělit. Více informací najdete na adrese www.louskacek.cz
Zdroj: ceskobudejovicky.denik.cz
AKTUALITY
4. 10. 2022 Němý Medvěd v Brlohu
14. 9. 2022 Pivovar Hylváty
1. 9. 2022 Pivovar Mikuláš
14. 7. 2022 U Poupěte navazují na slávu největšího pivovaru v Brně
12. 7. 2022 Změna v Krnově, která má říz, z bývalého kluziště bude pivovar
5. 6. 2022 Pivovar Tahoun
27. 5. 2022 Drink For Ukraine
27. 5. 2022 Červnový festival Pivo na Náplavce představí přes 50 minipivovarů
25. 5. 2022 Nový Vinohradský pivovar
23. 5. 2022 Albert Michler Akciový Pivovar
NOVÉ KOMENTÁŘE
- 25.04.2024 12:26 Hello, im noob :)...
- 18.03.2024 19:59 FlipBooks are a great addition to any passive income strategy. Becau...
- 18.03.2024 19:59 FlipBooks are a great addition to any passive income strategy. Becau...
- 18.03.2024 19:59 FlipBooks are a great addition to any passive income strategy. Becau...
- 18.03.2024 19:59 FlipBooks are a great addition to any passive income strategy. Becau...
- 14.03.2024 20:29 Jak by se dala zjisti pravost etikety ? nedavno jsem jednu sehnal ale...
- 20.02.2024 12:17 <Insane>Hack] Unique A.I. App Makes Us $635/Day https://www...
- 9.02.2024 17:19 https://labradoriki.ru/...
- 9.02.2024 05:29 https://sabina-study.ru/...
- 17.11.2023 01:17 Thus clinicians, as well as patients, were misled to expect firm impac...