Přejít na navigaci (přeskočit obsah)

AKTUALITY

Budějovický Budvar uvedl na trh novinku, Pardál Echt v sudech
5. 8. 2009
t
Budějovický Budvar uvedl na trh novinku - sudové jedenáctistupňové pivo Pardál Echt. V letošním roce chce pivovar prodat 40 tisíc hektolitrů tohoto piva.

„Je to první čepovaná jedenáctka v nabídce Budějovického Budvaru od roku 1940. V této chvíli je nové pivo dostupné v několika desítkách restaurací po celé republice, ale jejich počet by se měl postupně zvyšovat,“ uvedl PR manažer Petr Samec.

„Tímto produktem po mnoha letech znovu vstupujeme do tržního segmentu čepovaných jedenáctek. Věříme, že navážeme na úspěšný prodej výčepního piva Pardál a plně využijeme i potenciál nové značky Pardál Echt, kterou jsme uvedli na trh letos v červnu. Na trhu čepovaných jedenáctek chceme získat významnou pozici,“ uvedla Alena Mazancová, brand manažerka značky Pardál z Budějovického Budvaru.

Výčepní pivo Pardál se prodává od roku 2007. Jeho prodej byl zatím velmi úspěšný. V roce 2008 prodal Budějovický Budvar 193 tisíc hektolitrů tohoto piva, což je produkce středně velkého pivovaru. V červnu 2009 byl zahájen prodej jedenáctistupňového Pardála Echt v lahvích a prozatím se vyvíjí podle očekávání.

Letos v lednu se do vývoje Pardála Echt zapojili spotřebitelé. Pivaři, kteří se podíleli již na vývoji výčepního piva Pardál, a jejich kamarádi, se zúčastnili dvou kol ochutnávek. Na základě jejich připomínek byla upravována chuť i další vlastnosti nového piva.

„Pivo Pardál Echt je vhodnou alternativou pro ty, kterým se výčepní pivo zdá slabé a ležák silný. Oblibu najde u konzumentů preferujících vyšší hořkost a plnost chuti,“ doplnila Mazancová. Nový jedenáctistupňový Pardál je vyroben z velmi kvalitních surovin, mezi které patří tři druhy sladu, chmel a voda z artézských studní. Pardál Echt se do restaurací v celé republice bude dodávat v sudech KEG o objemu 50 litrů.

Pivovar Budějovický Budvar, n. p. je dlouhodobě jedním z nejúspěšnějších potravinářských podniků v České republice. Téměř polovina produkce je vyvážena do více než 50 zemích všech světadílů. V roce 2008 zvýšil Budějovický Budvar výstav piva meziročně o 4,5 procenta a dosáhl objemu 1 312 580 hektolitrů. Hrubý zisk pivovaru se v roce 2007 meziročně zvýšil o 13 procent na celkových 302 milionů korun. Od roku 1991 investoval Budějovický Budvar do své modernizace a rozvoje asi 3,5 miliardy korun.

(zdroj: jiznicechy.regiony24.cz)

  skenovat0001_1

© Pivní Obzor 2007 - 2024 | Provozováno na RS MAXSOFT